Doğduğundan beri sürekli sleepy ve bayb turko, goon kullandım. Gece hep sızdırdı. Hatta bu yüzden 3 tane uyku tulumu aldım maalesef. Çünkü kışın asla kurumuyorlar. Bir ara sleepy ve bayb turko kullanırken her gece üzerimiz ıslanıyor gece yarisi kıyafet değiştiriyorduk. Sonra gündüz bez numarası değiştireceğim diye daha uygun bir paket olan e bebek sarı paketi denedim. Ama gündüz kullandım. Pişik yapmadı çok sızdırma olmadı. Sonra e bebeğin mavi paketi var aleoverali onu aldım neredeyse 10 gündür gece onu takıyorum. 14-15 saat durduğunda oldu henüz tasma yada sızdırma yapmadı. Gerçi gece beslenmesini azalttım belki ondan olabilir ama bilmiyorum. E bebeğin bezinin ıslaklık göstergesi neredeyse arkasına kadar devam ediyor. Ozelikle çiş yaptığında sleepy gibi ön tarafta toplanmiyor. Muhtemelen o yüzden biraz daha fazla çiş alıyor. Bide benim bebek erkek o yüzden sızma durumu daha çok oluyor diye söylüyorlar genelde. E bebek mavi pakette de 5 numara en son numara diye biliyorum ama yine de bakın isterseniz.