brcuyzc60 Ben de Spinal ile doğum yaptım tabii ki bu sizin kendi tercihinize kalmış bir şey şöyle bir şey söyleyebilirim benim ablam üç tane çocuğu var hepsi de sezeryanlı o da Spinalle doğum yaptı bir süre sonra bel ağrısı çekti ve hastaneye götürdük belfıtığı olduğunu öğrendik İzmir’de 9 Eylül Üniversite Hastanesi’ne götürmüştük oradaki profesor Bize şöyle söylemişti sezeryanla doğum yaptığınızda neden genel anestezi istemiyorsunuz da işte Spinal ile doğum yapıyorsunuz onlar ileride belfıtığı yapıyor işte sonra bu hale geliyorsunuz buraya geliyorsunuz demişti ne olursa olsun genel anesteziyi tercih edin diye uyarmıştı bizi