Deletedmom276 66 ile hamile kaldim 78 le dogurdum , hamileyken 12 kilo aldim cok yeme istegim yoktu , sadece cocuga yarayacak seyler yiyordum.dogumdan 1 hafta sonra 67 ye dustum , 1 bucuk ay sonra 68 - 69 gosteriyor tarti asagisini gormedim.suandan itibaren dikkat etsem yine iyi .bakalim bugun basladim.dikkat edicem dedigim abur cubur zaten , yemek yemekten kismayacagim.aslinda ilk zamanlar deli gibi yemek yiyordum yine almiyordum , ne zaman ki abur cubura gectim basladi.bendr kilo yapiyor malesef 😏