3 ay 20 günlük bugün tartıldı 5700 kilo geldi, doğum kilosu 2900 dü sadece mama ile besleniyor ve bu ara biberonu da reddetmeye başladı sadece uykuda içiyor bizim gibi zayıf bebek anneleri var mı ek gıdada kilo alıyor mu gercekten bebekler morale ihtiyacım var boyuda 57 cm 2 aydır uzamiyor