Esraprm Merhaba kızlar. Hem birbirimize de belki fikir vermiş oluruz. Bebeğiniz kaç aylık ve bugün ek gıda besinleri olarak neler yedirdiniz haydi bakalımmm? ☺️
beyzzsenturkk_ Esraprm kahvaltıyı geç yaptık kabak mücver ve kahvaltılıkla şu anda da tavuklu patatesli sulu yemek yapıyorum düdüklüde henüz uyuyor anca pişer 😂 11 aylık
Yagmur-09876 Bana da akıl verin lütfen, bebeğim yeni 6 aylık oldu yoğurt kabak yeşil fasulye gibi buharda pişirip ezip zeytinyağ koyup tadım yapsın istiyorum ancak öğürüyor kusacak gibi oluyor öksürüyor ağzını kapatıyor. Çorbalar VS mamalar nasıl vericem bu halde bilmiyorum ilk zamanlar böyle mi oluyor
Heymissbon Yagmur-09876 tabiki ilk zamanlar oyle oluyor sapur supur yemesini beklemeyin. Cocuk alisik olmadigi bilmedigi bir seyi ogrenmeye calisiyor.. o yuzden tadim doneminde cok zorlamamak lazim.. kucuk tatsa bile yeter maksat alerjisi var mi yok mu ogrenmek.. bu sure icerisinde bebekte alismaya calisacak.. zamanla öğrenecek merak etmeyin
ftmnr1523 Yagmur-09876 öğürmesi normal. Zamanla geçecek. Doğru ilerliyorsunuz. 6 yi beklemekle de doğru yapmışsınız.
ugrakyagiz Yagmur-09876 benimkide öyleydi ben şöyle başladım önce havuç veya kabak veya meyve hepsini tek başına verdim tadım verdim 3 gün boyunca benimkide oguruyordu kusuyordutekrar yediriyordun yoğurt verdim tadımlık birşey olmadı sonra yoğurt ve yumurta sarısı verdim megersem süt ürünleri alerjisi varmış kusuyordu ishal oluyordu ve yüzüne alerji döktü bakalım önce tek ver sonra karıştır yavaş yavas
hestiaone Yagmur-09876 hayır öyle olmaz bebektrn bebege degısır tabı. Püre gibi deneyin bir de sonra yavas yavas ezerek vermeye devam edersınız
Yagmur-09876 @Heymissbon geç kaldın diyorlar ben 6 ay 1 günlük iken başladım kimisi 5 aylıkken 4 aylıkken başlasaydın yerdi deyince korku oluştu hiç yemeyecek diye. Çorbalara ne zaman geçmem gerekir sıvı daha mı iyi olur bilmiyorum
Heymissbon Yagmur-09876 alakask yok ben 6.5 aylikken basladim.. yavas yavas acele etmeden hic zorlamadim.. suan herseyi kendileri yiyor.. acele etmeyin once tadimlari bitirin.. suan amaciniz cocugun karnini doyurmak degil alismasini saglamak.. siz ne kadar sakin rahat olursaniz cocuk da o kadar rahat ogrenir
Evaninanasi Yagmur-09876 5 aylıkken başladım ve 9 aylık olana kadar toplam 4 kaşık ek gıda yemiştir 🤦🏻♀️ bana da şimdiden ver, her şeyi yesin diyorlardı. Bebeğim ek gıdaya önyargı ile yaklaşıp yemeyince Hepsinin ağzına kürekle vurasım geliyordu gerçekten.
Yagmur-09876 @Tugce0142 6 ayın içinde sadece tadımlar mı var çorbaya ne zaman geçtiniz ya da karışım yapmaya
maygirl Yagmur-09876 btun tadimlar bttikten snra tattirdiklarnizi o sekilde birlestrip karisim yapablirsniz
Esraprm Yagmur-09876 genellikle zaten bütün tadımlar 7.aya kadar hemen hemen bitmiş oluyor. 7.ay itibarı ile karışımlara yavaştan başlayabilirsiniz
ftmnr1523 10 aylık kahvaltıda börek tadında krep, kefir, hurma. Öğlen ıspanak yemeği, akşam kuru fasulye. Zamanı ayarlayamadik nasıl olduysa bugün öğleni atladık.
Demirhan_baby Sabah kahvaltısı ceviz,kuru hurma ve kuru kayısılı yulaf ezmesi Öğle muz ve avakado püresi Akşam tel şehriyeli, kemik sulu tarhana çorbası Yatmadanda yoğurt yedirdim 9 aylık olacak 🌺
Aslan2103 8 bucuk aylik sabah omlet peynir zeytin falan oglen balkabagi corbasi vardi aksamda kiymali princli ispanak yemegi yaptim 🤗
maygirl Esraprm 6 aylık tek tek tadım yapiyoruz henuz yumurtanin sarisı avakado ve lor daha once denettirlerimi yumurtanin yanina ekledim bgun ki denenecek yumurta sarisi yani😀
Evaninanasi Esraprm sabah ev yapımı poğaça, patates kızartması, salatalık. Öğlen köfte, akşam makarna. Ara öğünde muz ve yarım saat önce gece maması olarak tahin pekmezli muhallebi yedi. 4-5 dakika kadar önce de gece uykusuna geçti. 14 ay 10 günlük