ksknn111 yaaa bak bu zamana kadar hiç kabız olmadı sırf mama yedirmeme rağmen aynı şikayeti bende yaşıyorum 3,4 gündür napsak zeytinyağ mı versek diye düşünüyorum emin değilim bi doktora sormuştuk kesinlikle hayır dedi kakanın çıktığı yere masaj yapın dedi gerçi o doktordan çok memnun kalmadık ama yine sormak lazım