yenibiranne4 Kızlar bebeğim 42 günlük diğer günlere göre bugün çok fazla uyudu en fazla bir saat falan ayakta kaldı diğerlerinde hep emip uyudu veya yarım saat anca durdu. Normal mi endişelendim de
Kevserberatt yenibiranne4 eğer beslenmesini düzenli yapıyorsan aç kalmıyorsa sorun olacağını düşünmüyorum. Tabi yine de daha tecrübeli birilerine sormakta fayda var. Haa gazını da çıkarmayı unutmayalım :)
Ballikizim99 yenibiranne4 benim bebeğimede olurdu hayret ederdim bi yatardı 3-4 saat ama kırk yılda bir her seferinde heralde uykusu düzelecek diye unutlanırdım ertesi gün yine uyumazdı bu arada gündüz uykusundan bahsediyorum ben..
Matmazzel1 yenibiranne4 Benim bebeğimde öyleydi süt gelmiyor susuz mu kalıyor halsiz mi düşüyor diye düşünürdüm analık delilik gerçekten. Ama şunu farkettim ne zaman öyle uzun uyusa uykusu eskiye döndüğünde yeni bı özellik ekleniyor güncelleme geliyor adeta🙂 Bebek olmak büyümek çok zor yorgun düşüyor bedenleri
yenibiranne4 Kevserberatt kaç gündür büyük gaz sıkıntımız vardı dün falan doğru düzgün uyumadı ama bugünde böyle olunca insan haliyle şaşırıyor 😅
123fff İlk ay öyle uyuyor beslefiğin sürece çok uyumadında hiçbi sıkıntı yok bende doktoruma sormuştum o zamanlar sonra 2. Ay da bi uyanıyoki o zaman da bebeğim bugün hiç uyumafı diye post açarken buluyosun kendimi 😁