Biricikalperenim Hanımlar merhaba kullanıp memnun kaldıgınız önereceğiniz elektrikli süpürgenizin marka ve modeli rica edebilir miyim 😊
Hamburgerr Biricikalperenim phlips maraton, daha uygun derseniz philips powerpro. 8 yıldır kullanıyorum taş gibi
denizyildizi__ Biricikalperenim Philips marathon 9924 var bende , 6 yıllık . Bayılıyorum süpürgeme , toz torbasız ve çekim gücü harika . Onun ışıklısı çıktı sonra , halıdan çıkan tozları gördükçe insana teşvik ediyor 😄
Biricikalperenim Hamburgerr sizin kullandığınız marathon mu.. duydum model aynı mıdır acaba..bütçem max 10 bın..
Biricikalperenim denizyildizi__ 6 yıldır kullanıyosunuz ce memnunsunuz çok iyi.. benım arnıca hiç memnun değilim 2,5 yıldır evliyim hiç esya değiştirmeyı de sevmem.. Atalarımız boşuna ucuz etin yahnisi yavan olur diye ceyız yaparken ucuz diye aldım zor süpürüyorum 😖
Hamburgerr Biricikalperenim benimki powerpro ama marathon annemde var aşırı güzel cidden bütçenize de uyuyor bence ona bakın derim
denizyildizi__ Biricikalperenim o zamanın parasıyla 1.400₺ di , keşke ışıklısına denk geleydim , ışıklı daha iyidir 😄
denizyildizi__ Biricikalperenim eltimde arnica almış evleneli daha 2 sene ya olacak ya olmayacak bozuldu , benimkini aldı evi süpürmek için ( alt katımda oturuyor ) geldiğinde şey dedi , fakir dyson bu çok güzelmiş dedi 🤣
Gizemlibirisi https://app.hb.biz/9jcPurdb3OU5 İki ay önce Philips aldım çok memnunum resmen tozu bile çekiyor.benimki 50 olan modeli.uc tane başlığı var.diger model de aynı performansı sergiliyor.cok paralar vermeye gerek yok. üç taksit yapiyo ayrıca