Benim oğlum 14 aylık ve ayın misal 5 günü hariç tüm günler 1 lokma yiyor. Kendi yiyor ben çorba vs olmadıkça yedirmiyorum baktım koyuyorum önüne oynuyor işte bir ağzına götürüyor köpeklere atıyor ben vermeyi deniyorum ağzına alıp geri tükürüyor ya da hiç açmıyor tamam diyorum yeme. Sabah kahvaltısı faslı bitti. Öğlen tekrar denerim, yine olmazsa tamam derim. Bir kaç saat sonra tekrar olmuyorsa tamam Ama içim mesela hiç el vermiyor, bu sefer meyve veriyorum onları yer işte karabuğday patlağı hurma topu vs, bunları atıştırıyor. Akşam bu sefer gerçekten acıkmış oluyor. Ve doğrusu da yemek istemedikleri zaman zorlamamak. Bırakın yemesin