Forumunsultaniasude Mehtap08 Hadi rekoru ben söyleyeyim 18 ayını 1 hafta geçti yürüdü okadar da yürüsün diye çabaladım yürümedi ben pes ettikten 1 gün sonra yürüdü ben şok 😃 Küçük kızım 14 aylık oldu yürümeye başladı şuan 18 aylık
Zeyzey05_ Mehtap08 Beniö kızım 11 aylıkken yürüdü arkadaşımın oğlu 18 aylıkken yürüdü bebekleri karşılaştırmamak lazım yok onun çocuğu erken bunun çocuğu geç yürüdü diye her bebek bir değildir yani doktor bi sağlık problemi yok diyosa 18 aya kadar zamanı var diyolar
GezginPaNDa 13.5 aylik yürüdü. Neden yürümüyor diye doktora vs gittik . Aman şimdi hiç durmuyor. Gerçi simdide pek yürümüyor sürekli koşuyor :)
Mehtap08 GezginPaNDa valla yürümese de durmuyor benimki ondan yürüsede hem taşımaktan kurtulsam hemde sürekli elimden tutup biyere götürüyor en azından kendi gidebilir 😊
sadecehande Benim oğlum da 14 aylık olacak, bu platforma göre çok geç ama ben hiçbir şekilde geç-erken-zamanı diye yorumlayamıyorum.. yürümesi gerektiğinde yürüyecektir zaten diye düşünüyorum. ☺️
Mehtap08 Zeyzey05_ karşılaştırma yapmıyorum asla sadece yürüsün istiyorum artık taşımak zor olmaya başladı diye 🤭
Dondurmalikahve Mehtap08 Vallahi çoğu kişi 14 15 aylık yürüyen bebeklerine benimki de geç yürüdü yazmış ama bir bebeğin 18 ayına kadar yürümemesi normal 18 ay ve sonrası gec yürüme olur
Forumunsultaniasude Mehtap08 Ben ilk kızımda haliyle ilk olunca biraz daha insan acemi ve tedirgin oluyor acabalar çok yaşamamk adına doktora götürürdüm düzenli şeklde 18. aya kadar normal olduğunu söylemişti. Ki zaten biliyorsunuz 🥰🙏 Tutunma vs var mı? Bi yerlere tutunup kalkıyor mu?
Mehtap08 Forumunsultaniasude tutunuyor 10.aydan beri fıldır fıldır tutunarak heryere gidiyor elimi tutarak da gidiyor bunlar da sıkıntı yok adım da atıyor fakat kendi başına yürümek istemiyor bakalım zamanını bekliyoruz 😊