Benim kızım da öyleydi mama verdiğim için mamasının içine günde 1 çay kaşığı kadar zeytinyağı koyup veriyordum, bir kaç defa yaptım bu şekilde düzeldi çok şükür, siz eğer emziriyorsanız 1 çay kaşığı kadar ilaç içirir gibi sade şekilde verin iyi gelir