MeteNaz biz şöyle bıraktık. 16 aylıktı galiba. Emziği evde unuttuk. Emziksiz uyumazdı. Eşime öylesine bir tane al dedim eski yuvarlak olanlardan almış. O da kocamandı çocuğun ağzına sığmıyordu. Verdim attı almadı. Sonra eve döndük. Her meme dediğinde onu verdim. Atıp öbürünü istediğinde yok oğlum kediler götürmüş dedim. 2 taneydi bizim emzik. Biri bardakların yanında dururdu biri yastığının altında. Biliyordu orda olduklarını. Elimden tutup götürdü. Tabi ben sakladığım için göremeyince ikna oldu. Sadece 1 gün sürdü. Ama sizin oğlunuz büyük olduğu için işe yarar öı bilmiyorum. Denemek lazım