Arkadaşlar her emme sonrası karnı şişiyor her uyku sonrası gazı oluyor laktoz intolerans var ne kullandıysam olmuyor çocuğumun acısını dindirecek bi ilaç olsa 100000 olsa fiyatı yine alırım emiyor mide gazını Çıkarıyorum bağırsak gazı zor çıkıyor Tekrardan ağlıyor