buglemss Kızlar ya geçen yıl başvurduk çıktı müşterek arsa ama o gpnden beri ne ses var ne Seda bir yıl olacak neredeyse var.mı böyle bekleyen gelişme olan
Kgn_021222 Ben bekliyorum yedekteyim ama yine de belli olmaz ,deprem bölgesi diye mi acaba bekletiyorlar diye düşünüyorum, sizin ki hangi il ? Ben Hatay
Kgn_021222 esraperaonur yani daha deprem için evler bitmedi belki de ondan dolayı arsa kısmını ertelerler diye düşünmüştüm ama bakalım daha yeni e devlette yedek olduğumuz göründü zaten