1cocuksevdasi Neden yükselir sizce 15 falan çıkıyor hep normal mi bu başına gelen var mı doğum olmadan öncede yükseldi aniden ve sezeryan oldum
EliS_ 1cocuksevdasi Benimde aynıydı 4 aya doğru gidiyoruz açıkcası uzun zamandır ölçmedim. Ama bence uykusuzlukta bir faktör. En kötüsüde belirti yoktu bende ölçünce görüyordum 16/10 gibi oluyodu. 🤷🏽♀️
Aryamlinamom 1cocuksevdasi benimde sizin gibi oldu tansiyon yuksekliginden acil sezeryana alındım, hala daha yüksek benimki 7 ay oldu tuzlu tuketiyormusunuz
seliminannesiyim 1cocuksevdasi ben varım doğumdan sonra 2 ay falan hep 15 lerde gezdi çok kötü günler geçirdim ilaçla daha yeni yeni kendimi iyi hissediyorum nedeni ise bulunmadı geçip geçmeyeceği belli değil
Gizemkcdmr 1cocuksevdasi bunu bende yaşıyorum bebeğim 2 ay 1 haftalık ama şuan başım ağrıyor tansiyonun yüksek büyük ihtimalle ölcünce yüksek sayılar görüyorum diye Bi kaç haftadır ölçmüyorum ama anlıyorum artık heralde uykusuzluktan tetikliyor inşallah geçer ya
yagizcinarsmom 1cocuksevdasi canım korkma hiç ben çok korktum çok stres yaptım tansiyon kalacak bende diye ama 2 hafta sonra geçti bende hiçbir belirtisi yoktu ölçünce 13-14-15 çıkıyordu
2lokummannesiii seliminannesiyim bende kan falan verdim her şey normal dahiliye doktoru kalbimi dinledi bir şey yok dedi. Holter taktılar onunla belli oldu 14-9 falan ama beni çok etkiliyor doktor emzirmeye uygun adalat verdi. Siz ne durumdasınız?
seliminannesiyim 2lokummannesiii 5 buçuk ay oldu bende norvasc ve beloc kullanıyorum fakat ara ara yükseldiğini hissediyorum 14 olması bile dediğiniz gibi kötü yapyor leslie yapyorum her gün o kendimi daha iyi hissettiriyor sizde deneyin isterseniz
2lokummannesiii seliminannesiyim yaa beni de çok etkiliyor. Napıcaz bilmiyorum inşallah ilaç biraz olsun işe yarar benim de.
seliminannesiyim 2lokummannesiii psikolojim falan bozuldu benim yükseldiğini hissediyorum gözlerim kızarıyor karanlık görüyorum çarpıntım oluyor midem bulanıyor Allah yardımcınız olsun ama ben arttık düzelemem kafasına girdim çünkü o kadar dikkat ediyorum ki çok yoruldum
2lokummannesiii seliminannesiyim benimde zaten bozuk olan psikolojimi daha da bozdu ilaca başladım. Hala oynuyor benimkide. Tüm belirtileri yaşıyorum bir de öf. Bugün hava almaya çıktım kötü hissettim eve döndüm hemen.
seliminannesiyim 2lokummannesiii aynen canım bende öyle hep belirti yaşıyorum gittiğim her yer her aktivite zindan oluyor ilaçlar sanki düzeltmedi bilmiyorum Rabbim yardım etsin
badeismomm Hamileyken tansiyonum.yoksu sezeryan dogumdan sonra tansiyonum yukseldi ilaç kullandım ilk günler düşmedi dinlendikçe biraz düstü arada yüksek de cıkıyor
seliminannesiyim 2lokummannesiii evet bende çıkayım bari diyorum gittiğim yerde iyi olmuyorum evdede oluyor ama insan uzanıyor falan geçiyor Bi şekilde
2lokummannesiii seliminannesiyim şimdi yemek yedim kafam savruldu ölçtüm 128-89 öf vallahi hasta hissetmekten bıktım ben ya.
seliminannesiyim 2lokummannesiii ben artık ölçüm yapmayı bile bıraktım hiç iyi anım olmuyor desem yeri sizin ne kadar oldu doğum yapalı ilacınızın ismi ne
2lokummannesiii seliminannesiyim Ne gibi belirtilerin var? Ben idrarıma bakıyorum sürekli psikolojim bozuldu iyice. Kendimi kötü hissedince de çok mu yükseldi acaba deyip endişeleniyorum ölçüyorum mecbur. Panik oluyorum daha da yüksek çıkıyor sakinliyorum sonra. Adalat crono 30 mg benimki. Emziriyorum diye bunu verdi dahiliye doktoru.