Aryammomy gerçekten duygularıma tercüman olmuşsunuz, anneyiz şimdiden alıştırıp ileride sıkıntı çekmesin istiyorum.. Tarifiniz çok çok güzel, hemen deneyeceğim. Çok güzel bir öğün, benim oğlumda pankek seviyor ama sürekli yapmak istemiyorum yumurtayı kendi haliyle sevmiyor ama bir şeylerin içine katarak vermeye çalışıyorum mutlaka.. Tarha çorbası , yoğurt çorbası böyle şeyler yiyor, işin kötü yanı daha ek gıda döneminde yiyordu her şeyi.. Bende genelde omlet tariflerim var mesela
kaşar yumurta irmik yeşil soğan biraz un ve bazen çok az süt ile omlet. Tereyağlanmıs tavadan önlü arkalı pişiriyorum. Bazende aynı tarifi irmik yerine havuçla yapıyorum.. böyle böyle yediriyorum ama iştahı pek yok beni gün içinde çok emiyor ondan mı diyorum, 1,5 yaş kontrolümüz var şubatta o zaman bakalım kilosu düşük değil sizin gibi ama demek ki büyüdükçe daha az kilo alıyorlar, yine de ben güzel sağlıklı beslensin böyle alışsın istiyorum. Bizde hala hiç çikolata, şeker, abur cubur vermedik.. nazik yorumunuz için çok teşekkür ediyorum ❤️☺️