Merhaba kızçelerrr brnim kızım 6 aylık ve uyuz olduk 4 aydır hala gecmedi yapmadığım sey kalmadı ama nafıle doktorların verdiği kremler deseniz eczanede karışım yaptırdığım mi derseniz hiç birşey fayda etmıyor sizin başınızdan gectimi öneriler alabilir miyim lütfen.. Allah kımsenin başına vermesin vucudunda göz göz yaralar çıkartıyor.. ☹️ ne yapabilirim?