Allah rızası için bana bi akıl verin anneler. Bebeğim 25 günlük gaz sancısından uyuyamıyor hep uykusuz ve yorgun. Hipp mama kullanıyorum anne sütüne ek olarak.Mamamı yapıyor böyle anlamadım psikolojik olarak çok kötüyüm ve yorgunum.Napacam yardım edin lütfen 🥺🥺🥺