Hastaneden çıktığımda hiç birşey demişlerdi pazartesi bebeğim kusma sonrası morardı nefes alamadı o yüzden acil gittik sarılığı flan da olduğu için hastaneye aldı ertesi gün bebeğim hızlı nefes alıp verdiği için EKG cektiler ve küçük bir delik olduğu söylediler yaşına kadar büyük ihtimalle kapanır dediler ve çocuk kardiyolojisi ne yinlendirdiler şimdi yeşil alan açtırıp sıra alacagim ama çok korkuyorum gerçekten bunaldım böbreğinde buyume var dendi onun da takip gerektiriyor varmı yaşayan bu denilenleri