Melkkkk Doğumdan sonra ilk regli mi oldum bugün 3. Gün 3 gündür bebeğim memeyi ağzına almiyor alsa da 1 dakika sonra çığlık çığlığa ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım şuan corona biberona sağıp veriyorum mecbur yoksa açlıktan ağlıyor 5 aylık bu arada
gly57 Melkkkk regl döneminde 2-3 gün sütte azalma ve tadında değişiklik olur. çocuk doktoruda böyle söylemişti internette var. ama çözüm için ne yapacağınız konusunda fikrim yok benim kızım emdi azaldığı zaman kavga etti resmen. mama + emzirme olarak gittiğim için sorun yaşamadım çok. bebekten bebeğe değişir 🤗
Melkkkk Hamburgerr sağıp veriyorum acaba hiç mi almaz ki ya normalde bu kadar zorlamam da corona olduğu için aktif beslensin bir an önce atlatsın istiyorum
Irem2121 Evet ben de ilk regl olduğumda kızım memeyi emmek istemiyordu sagip veriyordum ona ama ikinci ay regl oldum bi sorun olmadı cok şükür alıştı zaar 😂