ilkimnk neden vermek istiyorsunuz? (suçlamak için değil, gerçekten sebebini merak ettiğim için soruyorum)
eğer bebeğinizi emziriyorsanız zaten anne sütünün %90’dan fazlası su, formül mama veriyorsanız da zaten su ile hazırlıyorsunuz dolayısıyla ekstra su vermeye gerek kalmıyor.
1 aylık bebeğin midesi çok küçük ve dolayısıyla o mideye hiçbir faydası olmayan su verirseniz bebek doygunluk hissederek asıl ihtiyacı olan sütü yahut formül mamayı ya istemeyecek ya da normalden daha az alacak.
çevredekiler süürekli bir şey söyler, aldırış etmeyin. bebeğiniz 6 aylık olana kadar, doktorunuz aksini söylemediği sürece yalnızca anne sütü/ formül mama verin. ihtiyacı olan tek şey bu