Annebebek7 sabah kahvaltıda yumurta hem beyazı hem sarısını veriyorum. Çeşitlendirmek istersem bazen lor koyuyorum bazen yulaf koyuyorum, bazen kabak, pekmez, öyle çeşitlendiriyorum. Ya da yarım avakado lor yaptım bir kez. Öğlen sebze haşlıyorum çatalla eziyorum. Brokoli, kabak, balkabagı, biber, havuç, patates. Pütürlü oluyor biraz . Bazen tarhana yapıyorum tuzsuz. Peynir altı suyu yaptım onun suyuyla pisiriyorum tarhanayı. Bugün doktor dedi kıyma ekleyebilirsin artık çorbalarına. Önce tattırırken haşla dedi sonra kavurmaya baslayabilirsin dedi. Haftada 2 sefer balık yedir dedi. Simdi mi dedim evet dene başla dedi . Zeytinyağı ekliyorum yemeklere. Su içirmeyi unutmuyorum kabız oluyor😭 akşam da meyvesini yediriyorum onları da pişiriyorum
Aklıma simdilik bunlar geldi tecrübemce sorun varsa cevapliyim biz de çok yeniyiz😂