Kızlar bana akıl verin kızımın ilk doğum günü Ocak 3 de erkek kardeşim üni okuyor benim ailemin ilk torunu ilk yeğeni kardeşim çok heyecanlıydı doğum gününe gelmek için ama sınav haftasına denk geliyor kardeşim ayın 20 sinde gelecek o geldiğinde yapsam mı yoksa gelmeden mi yapsam bilemedim siz olsanız ne yapardınız