Varmı başına gelen yardımcı olabilecek sadece üst sepetin pervanesi dönmüyo alt dönüyor . Çalıştırıp açıyorum 2 saniye sonra pervaneye bakıyorum dönmüşmü diye olduğu gibi duruyo aynı yerinde. Söküp içine su tuttum temiz bişey yok . Pervaneye su veren yuvaya tam oturtuyorum ona da baktım nerde sorun olabilir varmı deneyimi olan