senemikoo aynııı benim bebeğim 😅 Ayakta durmak istiyor ben tutuyorum yere oturtunca yere yayılıp kafasını koyup ağlamaya başlıyor neyse tek değilmişim 😅🤗 Galiba emeklemeden yürüyecek bizim bebişler bende emeklememişim bebekken yürümüşüm tabi o ağlaması zor oluyor hep yanında durup oynamak gerekiyor tek bırakamıyorum doğru düzgün dediğiniz gibi ağlıyor 🥲