Deletedmom_82 Şuan fark ediyorum getirdenden söylemiştim yarısını bitirdi 3 numara bişey olurmu bebigime şuan kendimi sorumsuz bı anne hissettim
Binnur_cam Deletedmom_82 bana birkeresinde eczaneci 1 2 3 arasındaki 1 besin değeri yüksek 2 genelde ek gıdaya başlandığı için yediklerinden vitamin alıyor diye vitamin değerleri düşük demişti ..
ArvenMom Deletedmom_82 huzursuz eder gaz yapabilir bence en iyisi doktorunuza danışmanız o daha iyi bilir