elif2424 3.5 ay önce doğum yaptım hala adet olmadım doktorum emzirdiğim için zlynda diye bi ilaç önerdi ama adetin 1. Günü başlayın diyo kullanan var mı
BirAnneBirBebekkkKk İlk 1 hafta ek korumayla kullanmaya başlayın adet zamanını beklemek istemiyorsun galibaa anladığım kadarıyla