esra101010 Kızlar işsizlik maaşına yarın başvurucam da yeni asgari ücret üzerinden mi alırım bilenler yazabilir mi
Sumi esra101010 İşsizlik maaşı hesaplama diye yazarsan internette vardı bir iki sayfa. Birde önce çıkışını vermeleri gerekiyor