_mom20 53 günlük bebeğim var grip oldu burnu akıyor ne yapmam lazım ne yapacağımı şaşırdım nefes alamıyorum doğru dürüst yavrum 😔
ada00 _mom20 benim bebeğimde 36 günlükken olmustu calpol surup ve buhar makinası aldık günde uc kere izotonik serumla buhar verdik doktor öle demişti ilermeden doktora gidin öksürük falan başlarda ciğerlere inmesin
berikomoms _mom20 yinede tedavisinde doktor vericek sonuçta siz bişey yapamazsınız daha çok küçük belki virüs kaptı salgın var çocuklarda şuan