Çok geçmiş olsun annesi. Benim kızım da 7,5 aylık nerdeyse hiç koltuğa oturmuyorum ben bile. Hep yerlerdeyiz. Yan döner ayaklarından destek alıp yönünü falan değiştirir. Bunumla geçmiş olsun yere yorgan falan serin mutfağa tuvalete vs gittiğinizde aklınız kalmasın