Bebeğim 10 gün sonra 9 aylık olacak. Bu aralar dişlerini de cıkarıyo atak dönemi de cok huzursuz hiç kendi kendine oynamıyor hep birileri onunla oynasın istiyor ya da kucak istiyor. O kadar yoruldum ki hiçbir iş yapamıyorum tüm gün birlikteyiz ve oyun oynamamız gülmemizi istiyor. Herşeyden çok çabuk sıkılıyor oyalayamıyorum kendi başına oynasın diye 2 dk sonra tekrar yanıma gelip ağlıyor🤦🏻♀️ hoppala aldım, yürüteç aldım farklı farklı birsürü oyuncak aldım ama yok bana mısın demiyor sürekli tepemde ve sıkıldım yoruldum🤦🏻♀️ diş huysuzluğundan önce de böyleydi pek tek başına vakit geçiren oyun oynayan bir bebek değil. Sizin de böyle bebekleriniz var mı oyalansın diye kendi başına oynasın diye napıyorsunuz ?