Annesivebebesi Bazı doktorlar çocuğunuza yulaf yedirin diyor başka bir video görmüştüm doktorun birisi de vermeyin diyor.Çocuğum tadını da seviyordu sütle pişirip içine bal ceviz ekliyordum.Ama bilemedim hangisi doğru söylüyor.Sizler ne düşünüyorsunuz merak ettim
printhelloworld Annesivebebesi kendim de tüketiyorum bebeğime de veriyorum bir zararını görmedim aksine bağırsakları düzenlediği için faydasını gördüm
kurabiyem28 Annesivebebesi Süt daha zararlı. Başlıklığını düşünürsünüz. Bir araştırın derim. Hastalanmayancocuk sayfasına bir bakınız
terazikadini Annesivebebesi her gün olmasada 2 günde 1 veririm sindirim sistemi için kabızlık için çok faydalı onu yediği zaman kabız olmuyor bebeğim
Annesivebebesi kurabiyem28 İçirmiyorum hiç ama tariflerde kullanıyorum az miktarda yinede.Bakarım çok teşekkür ederim ☺️
Annesivebebesi basakhanim34 Piyasadaki hiçbir yulaf kaliteli değil diyordu hiçbir yararı yokmuş ve gerçek organik yulaf kolay kolay pişmezmiş vs.
Aryammomy Annesivebebesi aldığınız yulafa bağlı aslında kaliteli yulaf alın ama genel olarak ben yulafın zararlı olduğunu düşünmüyorum
Annesivebebesi Aryammomy Aynen organik olanları deneyeceğim.Sanırım gerçek olan kolay pişmiyormuş..Ben genelde marketten alıyordum ince öğütülmüş kolay pişenlerden
Huma_kus34 Annesivebebesi niye zararı olsun yaa o nasıl doktor kızıma hep veririm pankek guzel oluyo bende yerim