Merhaba, kızım 4 ay 11 günlük. Yaklaşık 1,5 aydır yeşil kaka yapıyor, arada kanlıda oluyor. Süt ürünlerini kestik, ama arada hala oluyor. Yumurtayı kestik bugün itibari ile. Doktorumuz normal diyor. Diyete uycaz diyor. Başına gelenler nasıl bir yol izlediniz çok zor bi durum