bebeğim 35 günlük iki gündür devamlı ağlama nöbetleri derin uyuyamama devamlı ağlayarak uyanması var memede kalmak istiyor saatlerce emerkende bazen sinirlenip ağlıyor sütüm konusunda problemim yok neden boyle çözemedim uykusuzluktan gözleri kıpkırmızı ağlarken katılıyor ilk kez cok yoruldum aile hekimi aşı vururken kalbini ciğerini dinledi sıkıntı yok dedi gaz sancısı da çeker gibi değil çözemedim