Olurmuolurmu Kızlar kanguruda bebeğiin ayaklarını eşim dışarı çıkartarak taşıyo çok ayrılıyo bacakları gibi geliyo ama kabul etmıyo eşim. Daha 40ı dolmadığı halde öyle taşımak nornal mi? Siz kaç aylıkken nası taşıdınız kanguruda bebekleri?
Rwerdst Olurmuolurmu m pozisyonu oluyorsa sorun yoktur canım. Ama m pozisyonu olmuyorsa kullanmayın. Benimki m pozisyonlu yenidoğan da da ön bile kullanılıyor ama korkumdan daha dün kullanmaya başladık. Bugün 4 ay 28 günlük 😂😂😂😂😂 ama çok memnun kaldım Onun yerine sling deneyebilirsinix
terazikadini Olurmuolurmu kuzum kangru yenidoğanda çok sağlıksız ve ilerde sağlık sorunlarına yol açar sling kullanmanı öneririm
KaynanaYiyen Olurmuolurmu yenidoğanda kanguru kullanmayın. Kemik eğriliği yapacaksınız el kadar bebede.
Ogretmenannex Olurmuolurmu kanguru için çok erken yazık bebişinize oturma pozisyonu in en erken 4 ay sonrasıdır
Themom_ Olurmuolurmu sakın kullanmayın omurilik sorunu yaşarsınız. Bize kendi pediatri , sağlık ocağı ve kalça ultrasonu çeken radyolog 4,5 aydan sonra kullanmaya başlayabilirsiniz dendi