BilgeHanim Bebeğim 4 aylık 7 kg. Goon 3 numaradan 4 numaraya yeni geçiyorum. 4 paket aldım tanesi 64 adet. Çok mu sizce iade mi etmeleyim? Goon 3 numarada 7-12 kg yazıyor ama benim bebeğimi sıkıyor kaka taşırıyor napacağımı şaşırdım yazan kilolar hiç tutmuyor🥲
Rwerdst BilgeHanim oğlum 4 ay 28 günlük. 3.aydan beri 4 numara kullanıyoruz. 4.ay kontrolünde 6800dü. Yarın kilosunu öğrencem. Gidiyor 4 numara ya. Ama 4 paket iyi gibi. Ben külot bez kullanıyorum. Haftada 1 paket kullanıyorum ben. 54lü falan o . Diğer ay ortasında sanırım 5 e geçeriz artık. Bende goon premium soft kullanıyorum
myangell BilgeHanim ben molfix kullanıyorum. 9 aylık bebeğim yanlış olmasın 4. Aydan sonra başladım diye hatırlıyorum 4 numaraya hala 4 numara kullanıyorum. Kilo alımları yavaşlıyor önceki gibi olmuyor
Yagmur_24 BilgeHanim 4 aydan fazladır kullanıyorum sanırım 4 baya uzun gidiyomuş bu arada 5 stokladım ama ne zaman geçecez die düşünüyorum
nazli006 BilgeHanim benım kızımın kılo alımı çok ıyıydı ama 6.ayda 9.200 kg dı. Sonrasında hep 50-100 gram aldı Şuan 14 aylık 10.5 kg ve 4 numara kullanıyoruz hala. 800 den fazla 4 kullanmısızdır. Çünkü kılo ıle bırlıkte boy da atıyorlar. Evde 150-160 tane daha 4 no bez var. 5 e geçer diye 5 stoklamıstım artı 4 almayıp bunları bıtırıp 5 e gececegım Bıraz büyük bıle olsa.
Vldn0212 Benim bebeğimde 4 ay 11 günlük yaklaşık iki haftadır 4 numara kullanıyoruz molfix. Bende yedek 3 paket aldım ama artık kilo alımları biraz daha yavaşladı yeter diye düşünüyorum
Asyabuse BilgeHanim 4numara aylarca kullanılıyor ben de 4-5 beraber almıştım 5nunara hala bi kenarda duruyor daha da duracak herhalde kilo artsada boyda arttığı için çok şişmiyorlar bi de hareketlenmeye başlamalarıyla beraber o ilk aylardaki pofudukluk bitiyor