dfnemrve Merhaba anneler 7 aylik kizim var gaz sorunu hic olmadi kolik degil ama kolik muzik olmadan uyumuyor yeni dogdugunda aciyordum alisti simdi nasil birakicam fikri olan varsa yardimci olabilir mi uykuya cok zor geciyor
Tanemduygu dfnemrve merhaba canim kizimm suan 20 aylik bizde 12 aya kadar muzikle uyuduk ben yavas yavas kestim birgun actim birgun acmadim veya 10 dk actim.kapattim.merak etme hersey zamanla duzeliyor ani yasa bence😊
honeyson dfnemrve merhaba neden bırakmak istiyorsunuz ? Yetişkinler için bile öneriyorlar siz alışmayı deneyin bence :)
Deletedmom110 dfnemrve benim kızım da 7 aylık. Her gün defalarca buzuki orhan dinliyorum sayesinde. Öyle uyuyor ama hiç takmıyorum nolacak ki😊
Serymutlu dfnemrve bizimki de onlarla uyuyor ama ben uykuya dalinca kapatiyorum yani bütün gece kalmiyor birde kendimde o sesle uyuyorum sıkıntı degilki zamanla birakiyorlar zaten 🙏🙋♀️