Kızlar bı hafta önce sezaryan ile doğum yaptım . Herşey hoş guzeldi. 3 gündür acayip terliyorum su içinde kalıyorum . Bide birşey yapmaya kalkayim başım dönüyor kalbim hızlanıyor bayılacak gibi oluyorum . Acaba çok kan kaybettimigim için mi böyle ? Böyle olan var mıydı ?