Kızçeleerr kullanan var mı? Eşim hediye almış yüksek taban ayakkabılara göre acayip kibar durdu ve çok fazla rahat. Ama bez olması biraz korkutuyor açılma yayılma yapar mı? Ben her zaman sıkı duran ayakkabı seviyorum çok açılıp yayılmayan eşimde bunu bildiği için sormuş adam açılma yapmaz demiş. Kullanıp memnun kalmayan var mı