Uyku eğitimi verirken, çocuk gerekirse 1 saat boyunca ağlasın ama kucağınıza almayın tarzı bir davranış mı sergileniyor yoksa ağlama şiddetlenince kucakta gezdirip sakinleştir sonra yerine yatırma tarzında mı oluyor? Eğitim alan ve şu kişiyi öneriyorum diyen var mı aranızda?Ve bir de kendi sürecinizden bahsedebilir misiniz biraz yani öncesinde nasıldı süreç nasıl ilerledi eğitim boyunca zorla uyutup sonra sıksık uyandı mı vs şimdiden teşekkür ederim cevap verecek arkadaşlara☺️