Hastanede sütüm damla damla geldiği için mama başladılar, hemen hemen her emzirmede 30cc mama veriyodum. Bugün bebeğim 12 günlük. Artık 30cc ile doymamaya başladı. Gece sürekli ağladı, uyuyamıyor. Ben de artık bu sabah 60cc vermek zorunda kaldım. Çok ağlıyorum, dayanamıyorum. Çevremde herkes sürekli mama verme, başka şeye ağlıyodur diyor ama bebeğim aç, görüyorum. Acayip moralim bozuluyo, ne yapacağımı bilemiyorum artık. Ağladıkça sütüm gelmiycek diye üzülüp daha çok ağlıyorum. Çok mutsuzum sadece :( sütümü nası arttırıcam nolur yardım edin.