Fnkuzu kızım o zaman 17 aylıktı sanırım kontrole gittiğimizde sormuştum. Acaba bana az geliyor yedirdiklerim yoksa normal mi hocam diye ?
Hero baby kaşık mamalar var cam kavanozda bilirsiniz. Onu içi kadar ana yemek yanına da 1-2 yemek kaşığı yoğurt. Bu bir öğün olarak yeterli demişti.
Sabah kahvaltısı için haşlanmış bir yumurta yanına peynir , bir çay kaşığı tahin pekmez ve bir ceviz
Doktorumun söylediği böyleydi. Kızım 22.ayına giricek 15 gün sonra hala böyle veriyorum yerse öpüp başıma koyuyorum 😂😂
Umarım doğru anlatabilmişimdir