maysa-19
Kendi mobilya mağazamız var doğum sebebiyle 3 aydır çalışmıyorum ama maalesef bu komisyon oranları tamamen bankalara ödenen komisyonlar
Yani bankalar 9 taksitte toplam tutarın neredeyse %9-10 unu firmadan kesiyor yani diyelim ki 50.000₺ lik ürün aldınız 5000₺ sini banka kesiyor (güncel oranlar nasıl bilmiyorum bu söylediğim yaklaşık)
Artık her şey çok zor kolaylıklar diliyorum herkese