Elflnaaa bir dönem yanından 1 saniye ayrilamazdim ayağa kalktım an ağlardı şimdi 8 ay 17 günlük çok şükür kapıdan çıkabiliyorum 🤣🤣🤣 ama uzun süre yanlız kalmayı sevmiyor 5 10 dk sonra beni çağırmak için mızıkliyor.zaten bir yemek atım,bir tuvalete gıdım derken geçiyor o süre 🤣 aşırı yürümek istiyor ellerimden tutup evde tür atıyoruz belim koptu artık 🤣🤣🤣