Selam hanımlar 55 gün oldu doğum yapalı prezervatif ile korunuyorduk ama ilişki sırasında kaza oldu çıktı çok korkuyordum hemen ertesi gün hapı aldım ama prezervatife güvenmiyorum şuan hap yada iğne yaptırsam mi hamilelikten çok korkuyorum 10 gün oldu ertesi gün içeli 20 gün bekleyip test mi yapıp iğne olsam 40 dan sonra hiç adet olmadım kafam çok karışık yardım edin🤦♀️