Merhabalar çiçek anneler! Bebeğim yeni 1yaşında oldu diş dönemindeyiz burnu tıkalı boğazında balgam var.Doktora götürdük fakat ciğerlerde falan birşey olmadığından ilaç dahi vermediler..soğan karanfil yaptık nebülizatör ile denedik ,fizyolojik serum ile denedik fayda olmadı önerebileceğiniz birşeyler varmı? Şimdiden teşekkürler!🙏🏻