birtekizbirikizz 29 aylık oğlum ve 2 aylık kardeşine vuruyor eli de ağır mübarek çocuğun. Böyle durumlarda dikkatini dağıtmak lazım aslında. Şu dönemler oyuncaklarını vs paylaşmaması normalmiş. Ben merkezcilik ön planda olduğu için , benim arabam , benim annem gibi gibi. Yaptığının yanlış olduğunu anlatıyorsunuzdur mutlaka o an elini tutun vurmana izin vermiyorum işte falan senin kardeşin canı acıyor bak vs diye. Bunu söylerken de kısa, net ve keskin cümlelerle(kızmadan) söylemek lazımmış.