EliS_ Kızlar bu gün dr. Gittik kızım çok kusuyor bu yüzden düzgün kilo alamıyor. Enfeksyon olan bebeğin semtomları nedir bu durumunyaşayan varmı? Dr. Tahlile yönlendirdi gitmedim henüz sormak istedim burada!
ebrusalihhh EliS_ hiç susmadan ağlamak sürekli huzursuzluk kilo kaydı idrarında ağır koku aşırı koyu renk bizde ki belirtiler bunlardı
EliS_ ebrusalihhh Tek semtom kilo kaybı var bizde dr. Tahlil yap dedi emin olamadım bana hiç mantıklı gelmedi çünki ağlaması v. S yok 🤷🏽♀️🤷🏽♀️🥺
ebrusalihhh EliS_ tam idrarını yaparken sıkınma ağlama olabiliyor düşükse enfeksiyon mesela kızım 3.5 aylık yeni 5.500 oldu hemde mama ile beslendiği halde
_Yeni_anne EliS_ olur ya belirti olmazssa birle tek belirtiyor olabilir zaten kan kolay tahlil ama idrar bir işkence heleki kız bebeklerde torba ile olduğu için çoğu zaman net gelmiyor . Belirti yoksa yaotirilmaya gerek yok bence.
ebrusalihhh EliS_ hastanede yattık 20 günlüktü yoğun bakımda kaldı sonra bir daha oldu yine yatış olacaktı kağıt imzalayıp istemedim değeri de çok yüksek değildi evde antibiyotik kullandık
ebrusalihhh EliS_ kilo kaydı hala hızlı değil ama kusması bitmedi az ve sık besliyorum kusmasının önüne geçmek için kusma illa enfeksiyon belirtisi değildir zaten
_Yeni_anne EliS_ şöyleki benim bebeğimin 1 aylıkken sarılığı geçmediği için kan ve idrar tahlili istendi kan temizdi idrarda net çıkmadi torba olduğu için bend ebaktim olacak değil mamaya başladım sarılık geçti kilo aldığı halde aç kaliyormus . 4 aylık şuan en son mama reddi için dokotra gittim doktor gene hiç bir belirtisi olmadığı halde sadece mama yemiyor diye ısrar ve idrar kültürü istedi yaptırmadım net çıkmıyor çünkü
_Yeni_anne ebrusalihhh kusma refluden oluyor bazen bebeğin beslenmesi deki duzensizlikten ne bileyim beslendikten sorna en az 30 dk hafif dik sırt üstü yatması lazım bunlar yapılmayaca oluyor bu tek başına enfeksiyon belirtisi değil