Kızım 15 aylık ve bi kaç haftadır top top çok sert kaka yapıyor. Bu bir kabızlık belirtisiymiş ve bir kaç gündür özellikle katı şeyler yedirmiyorum, kayısı armut çorbalar bu şekilde besliyorum ama hala düzelmedi. Önerisi olan benzer seyler yaşayan var mı? Probiyotik kullandınız mı? Doktora da götüreceğim yarın da böyle olursa artık