Baby2go 8047 future. Arabamızı görenler çok beğenip soruyor memnun musun diye. Biz 6 aylığız 2 aylık olduğumuzdan Beri kullanıyoruz. Şimdilik çok memnunuz. Araba çok hafif. Kullanması çok rahat ve zevkli yağ gibi kayıyor resmen. Alırken böyle ayrıntılı tavsiye bulamamıştım. Şans eseri çok güzel çıktı araba. Bu yüzden herkese tavsiye edip bilgi veriyorum bu konuda.